timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


motor v 2.0

2009.11.10. 08:26 - szabyk RST

Arra gondoltam mivel az idei évet végig cigiztem és szépen rendbetettem mindent a mostani konfigba ezért összeállítok egy második motort...az ördög nem alszik...ennek a motornak az alja kétsze tönkrement a dugattyúk és a komplett fej viszont két éve versenyzik.....

szét is néztem a hálón milyen opciókat látok....az angoloknál találtam is egy motort ami egészen jó alapnak tünik....
a mostani komponenseknél jobb minőségű alkatrészekből van...és azt mondhatom,hogy igen jó áron jutottam hozzá...igaz futott 5000mérföldet de csak utcán és teljesen újszerű az egész...

mondanom sem kell hogy valamiért a motort is jobban fűzik össze kint...itt nincsen szorulás,nehéz körbeforgatás...egyszerűen simán könnyen fut az egész...nem is nyúlok hozzá...

van benne egy szett Arias T dugattyú....

meg egy szett Cosworth WRC hajtókar....elég masszív darab.....

 

azután tovább kutatava ráleltem egy érdekesebb darabra is...
hengerfej...
találtam egy olyan prototipust amit még a motor fejlesztésénél próbálgattak az USA-ban...
kb öt darab van a világon belőle...az a darab is ami hozzám került kb 3 percet működhetett,mert teljesen új...sorszámozott darab és minden alkatrészében benne a sorszáma....:)

ami a különbséget adja...óriási szívó nyílások vannak rajta még portolás nélkül is....
annó megpróbálkoztak a motoron a változó szívócsőhosszal(ami nem kerültsorozatgyártásba,helyette lett a változó szívótengely vezérlés ami az USA-ban volt,itt európában nem)...ehhez legyártottak egy spec szívósort is és öntöttek hozzá egyedi hengerfejet...na ebből van itt egy darab...

ami a lényeg a mostani szénné portolt fejnél is nem picit nagyobbak a nyílások....valamit csak tudunk kezdeni vele...a nagyobb szelepeket már évközben sikerült beszerezni és hoztunk új szeleprugókat is...

pár kép...

egy gyári darabbal

a szívósor része

a mostani szívósorommal (ezzel egyezik a hengerfej is)

méretek

persze ehhez kell egy másik szívósor majd...de ez a jövő zenéje....
azért ezt is megcsináljuk rendesen...portolás,robbanótér stb,stb

szerintem sikerül összerakni egy jó kis tarcsi motort ebből.....talán....








Egyéni rekordom
9.78 @ 238
Gyorskeresés
A versenyautóm
Ford Fiesta mk3
2.0Zetec turbo
JE dugók
Eagle hajtókarok
portolt polírozott nagyszelepes hengerfej
Garrett gt35r
Motec ECU
1600ccm injektorok
2 db Bosch 044 motorsport pumpa
egyedi rallycross style leömlő
egyedi szívósor
Sachs racing kuplung


                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327